Okidå, jag är dum...

Kan man typ fortfarande säga att det är söndag?
Det är förutom en viktig nedräkningsdag en vktig dag överlag för mig.



Så SÖNDAG:

39 dagar kvar till Julen :D jej!

Men det roligaste är att alla, kära ni, kan nu gratulera mig och min underbara ♥Ramjar till att vi är tillsammans :). Vet att man kanske inte ska affischera såna saker, men lite svårt att hålla sånt inom sig. Här har man ju hittat sin livskamrat.
Då vill man skrika ut det från nå högt tak iaf.
Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes 

Blev att träffa Frida och fira lite på Tabazco med vin och mys (and nachos, som vi då beställde ett flertal gånger :P).

Du är mitt allt hjärtat
Livskamrat right :)





kisses

Kommentarer
Postat av: laura

Jag önskar jag vore riiik som ett troll o bara kunde spendera dagarna åt att shoppa och fylla ett sagolikt stort hus med kläder och skor :D

och några väskor såklart ;)



Den första e faktiskt inte friis utan George Gina & Lucy och springer lös på hela 1399:- !!

MEN SÅ VILL HAA !

2008-11-17 @ 15:11:22
URL: http://laurak.blogg.se/
Postat av: Natta

Hahaha det svänger ju om din musik :D !! Blir ju skit gla när man kommer in på din sida och det första man hör är LAMBADA ;) !! Pössar :O

2008-11-17 @ 15:40:06
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: sanna

SV: VISST E HAN ROLIG!! :p

FII FAAN VA JAG GARVA ÅT HAN!

SÅG NI 5:AN OCKSÅ =) ??

VA MYS! E DU HEMMA O STHLM?

MÅSTE TRÄFFA ER BÅDA SNART..

PÖSS PÅ DEJ

2008-11-17 @ 16:40:09
URL: http://carpediemz.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0