Happy F Birthsday to me

Nu
Nu har det varit. Nu är det typ över, inte egentligen, men lite på riktigt iaf..
Nu är det iaf flera saker som är lösta med släkt o vänner, brabra.

NU
Nu är jag hela 20+.. Jepp det är så det kommer heta framöver.

20+


Men festen har bara börjat, tyvärr mina nära o kära, ni kommer få höra minst en månad fram om att jag fyller. Underbart att plågas så där med högtidsdatum.
Jag lider med er..

Tack alla ni underbara som har tagit er tid och uppvaktat mig igår. Det uppskattas.
Tack för de orden och hälsningarna jag fick.
Tack för blommorna :)


Nu inväntar nästa år av mitt 20+ firande.
Jag längtar, bejbi, vi kommer ha så kul.







Kommentarer
Postat av: elin

tack, har haft det jättebra och trevligt! =) GRATTIS i efterskott du med!! heheh... hoppas du oxå blivit firad ordentligt med tårta o grejer ;D



Kramar

2008-10-13 @ 21:04:36
URL: http://elinallthetime.blogg.se/
Postat av: Jonna

ang mitt inlägg så snackar ja inte endast om frestelser, utan när man fortsätter sina tankar och genomför dom.

har sex med andra när man har ett flerårigt förhållande bakom sig och sen håller detta som en lögn för sin partner.

hemskt !

det tror jag du håller med om?

Pussa

2008-10-14 @ 15:30:58
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Tina

Grattis i efterskott vännen! Hoppas allt är bra med dig! Här knallar det på som vanligt!

Pussa!

2008-10-14 @ 15:59:09
URL: http://misstina.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0