*Ego

funkar bäst i längden..*

skulle jag sagt i vanliga fall.
Men nu har mkt mkt förändrats, som jag tjatat om i vartenda inlägg nu i en månad eller så.. hehe Well it really has! ;)
Har min fina ♥Ramjar i mitt liv nu, som gör mig glad. Som jag vill värna om och bry mig om, för alltid.
Tider ändras.
Narcissisten Katja är inte längre EGO.





men bjuder fortfarande på mig själv...
*jobbar på min bränna*
Har tänkt på varför man kan vara så extremt missnöjd mig sig själv ibland, på alla olika nivåer. I am not a bad person. And really, am I that ugly?
Det är alltid några småbitar som man förstorar, man tror att dessa småbitar gör hela hela en. Jag kan ha svårt att se mig i spegeln och känna något bra/positivt. Jag vill ofta inte vara som jag är. Osäkerhet? Otillräcklighet?
Det jag vet är att många gånger så kan jag förändra denna uppfattning genom att bara få min spegelbild att le i nån minut. Jag, riktiga jag, gör mig själv starkare och vackrare. Genom att le innefrån.











kisses

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag tycker du är kanon fin!!!!

Jag vet att det kan vara svårt att känna sig fin (trust me, I really know...) men ibland lär man försöka få sig själv till att tycka att man duger som man är, iaf för stunden. :)



Och allt det här med depressioner och allt - kommer man väl ur det då har man verkligen lyckats med något! Jag tror att man blir starkare i sig själv i vissa delar av det. Svårt att förklara hur jag menar, men jag tror du förstår. :)



Kram på dig!

2008-09-24 @ 19:45:48
URL: http://henniher.bloggagratis.se
Postat av: Jonna

Skorpan du vet att du är det vackraste jag har i mitt liv !

Vi ska fajta igenom alla depressioner,vi klarar detta. Det är insidan som gör utsidan vacker.

Love u <3

2008-09-24 @ 21:04:56
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Carmen

jag tycker att du är underbar precis som du är älskling!

2008-09-25 @ 07:20:01
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Muffin

Du är ju hur fin som helst!



Ja, min lilla tjockboll är en liten Sibirisk dvärghamster :)

2008-09-27 @ 22:12:47
URL: http://yougetredonyou.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0