I die a little, visst?


Visst kan det bli så himla fint, så man inte vet vart man ska ta vägen.
Visst kan det.




Tack för allt jag får.
Tack för alla möjligheter.
Tack för att livet belönar mig vartenda dag.
Tack för alla minnen och allt det förflutna.
Tack för mina vänner.
Tack för att jag alltid lyckas hitta utvägar och alternativ.
Tack för att underbara människor fortfarande hittar fram till mig.
Tack för att livet är så vacker.
Tack för att jag inte är blind och kan se allt det vackra.
Tack.
Tack för att jag lär mig att uppskatta detta, för varje sekund som går.
Tack.


*Jag e mållös*








kisses


Kommentarer
Postat av: Carmen

aahh gumman din blogg är jue jättefin :D

den åker upp på mina favorite :D hih



pussas ses imorogn <3

2008-09-03 @ 22:49:55
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Mr R

Tack själv för att du finns,

Tack för att du ger oss äran och möjligheten att komma dig nära, att ge oss den chans att uppskatta alla stunder med dig.



I mångas tankar är du bara en dröm. Men i mina tankar kanske du är en verklighet. Ibland ställer jag mig själv en fråga, är den verklighet jag upplever också en dröm? Jag får svaret varje gång du ger mig en kyss! Nej, det är ingen dröm... det är min verklighet!

2008-09-04 @ 00:02:11

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0