Kicking back at life


Fucking jävla fuck hor-skit!

 ME flipping out

Mitt jävla liv vill sparka på mig. Med massa olika saker, pikar och disskusioner. Rädslor. Fuck så många rädslor.
Jag tror ibland att jag blir totalt nedsparkad in i ett hörn, och jag vill bara hålla händerna för mitt huvud och skydda det som är kvar.
Utav mig.
Visste jag inte bättre så skulle jag säga att jag blir knäad i "kulorna". Jag tänker inte vara kvinnlig och finslipad. Jag är GROVslipad just nu. För att jag är arg.
Jag är arg på att jag är så jävla sjukt trött på allt. Jag är bara helt slut. Jag trött på att jag inte har en blekaste aning om hur jag bör göra med saker och ting. Mitt idiot-liv överraskar bara med nå nytt skit varje gång jag tror att saker och ting är lösta.
Men NO fuck! Sån tur har jag inte. INGET är någonsin löst. Fuck fuck fuck! Ska svära tills jag har slut på luft.
Så nu räcker det banne mig!

Jag tänker sparka tillbaka!
Jag tänker sparka och knäa och klösa allt jag har. Jag kan också vara tuff och komma med överraskningar.
Jag ska kanske börja plugga! Då, enligt mitt universums lag, så försvinner min ansökan i webbens nät. Självklart inget konstigt om man vet att det är mitt liv det handlar om. Men well scrue u! Jag börjar väl jobba som frisör igen.
Skulle detta inte funka. Then HeLLo sos och maybe en kort kurs i webbdesign. Why not.
Jag är trött på elaka överraskningar. Jag tänker överraska tillbak. JAG ORKAR INTE BRY MIG, jag kan vara förjävlig också.
Nu är det liksom dags att sluta bara kolla på hur allt fuckar till. Nu är det dags att ta tag i saker.
Och fajtas!!


I'm kicking back at f'cking life



(lånar bild av fina tina, tack.)



xoxo

Kommentarer
Postat av: Jonna

Babe what happen???

2009-02-18 @ 13:19:48
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0