Nu lägger jag mig i, igen.

That's the way it is.

Jag har följt vissa händelser senaste veckorna med STORT nöje. Och brinnande intresse. Det är lite som en live dokusåpa här bland oss vanliga dödliga. 
No cameras, but SO much drama. Nästan så man hoppas att dvd-boxen ska komma ut (hold your fingers crossed). I vilket fall om vi för en sekund bortser från att det är *The såpa of the Year*, så börjar man fråga sig lite.

- Är dessa människor helt kloka i huvudet?
- Bör man akta sig från att skriva sådana inlägg, då huvudpersonerna verkar delvis labilt farliga?
- Kan man helt plötsligt bli döds-fast för någon efter en vecka?

och slutligen

- Ska man skamlöst skylta med sådant?

Hmm, jag har ingen aning. Jag däremot tala för mig själv. Jag är inte helt klok i huvudet, men har tillräckligt mkt vett för att märka när något spårar ur. Även sånt man inte kan påverka eller "bidra" till.
Jag är oxå tillräckligt inte klok för att faktist inte bara skriva sådana inlägg utan, märk väl, få de PUBLICERADE. 
*spännande det här blir*
Jag tror att om man nu blir otroligt kär i någon första dagen man ses (yeah whatever), så lär det inkludera i så fall att man:

a) inte är rädd för personen i fråga
b) inte känner sig tvingad in i "kärleken"
c) håller fast vid samma story, VEM MAN ÄN TALAR med.

Vad tror ni då kära vänner?

Jag är kär, har varit det i 6 månader nu.
Men inte fan tänker jag lägga ut varje liten tanke och ord vi säger till varandra här.
Mitt *Jag älskar dig* är inte publikt. Iaf inte förän det har gått nått år. Att hoppa runt o skrika ut det på varje möjlig hemsida är inte jag, sådant tycker jag är smutsigt.




kisses and LOVE to my twinnie hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha.Love. <3

2009-02-06 @ 18:02:26
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: elin

hehe, så klockrent inlägg ;)

puss !

2009-02-07 @ 00:56:13
URL: http://elinallthetime.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0