Behind my contacts - I SEE

Dimm the lights..

Hej hoppsan

Dags för en uppdatering en halvmånad senare, typiskt mig. Men även stora bloggare måste vila ut på *helgerna*. Like I am one. Ha!

Jag känner mig lite som en sån där stor gratis tidning, typ tänk "Metro".

-Redaktionen är stängd under stor helgerna. Återkommer efter trettondagsafton.

..lyder det officiella utlåtandet.

Men nu tänkte jag vara lite busig och uppdatera er om de två senaste veckorna alldeles UNDER trettondagsafton (är det någon som firar detta ens? alltså någon, någon alls under 50?? Gör din röst hörd i så fall!).
Jag har ju redan skrivit lite om Julafton. Det vart som sagt väldigt mys, och jag lärde känna några människor lite bättre. Bra bra, bara fördelar här!
Lite små creepigt att man börjar komma bejbis familj nära. Det är absolut bra, för vem kunde ana att jag skulle tycka bra om ALLA. Tur tur tur. Hoppas han känner att min familj klarar eldprovet (vad det nu kan vara he he he...).
Hmm julklappar. Vart många fina grejer.
Här har jag bl.a. på mig en grön tröja jag fick av bejbis storebror och hans fru, riktigt mjuk och skön + en mössa söta bejbi fick.
sött va??

Mer får ni nog se senare. YES!

hmm massa mysko som hänt där imellan.
Lite breef flashback:
Katja super sig själv under bordet med vodka och -Fruity shots,* buy one and you're down* (what the heck that meens!)
Katja har sjukaste hormonrubbningarna någonsin och skriker på allt och alla
Katjas hormoner tycker hon ska gråta varje kväll av ingen speciell anledning
Katja svullar allt som går att svulla och känner ingen ånger, muahahaha!
Katja tappar bort sin hårda kärna
Katja hittar sin hårda kärna
Katja är så så nykär (kan man liksom vara det konstant i över 4 månader? hm? mkt frågor..)

Weeell..
Nyår tar vår skvallerblaska imorgon.
Keep in touch



fan, jag har inte ens linser
...

Kommentarer
Postat av: Carmen

trettondags fton rensar man bort helgen, inte något mn firar förutom att vara ledig :D hyhha

fira mig på lördag!

puuuuuussas!

2009-01-06 @ 02:22:07
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0