Don't act like I never told u

Jag kan vara smart ibland (o ödmjuk som synes ;P). Jag kan dra väldigt kloka slutsatser angånde en persons psyke levnadsvanor eller allmänn dramatik i livet.
Men det är inte alltid jag lyssnar på mig sj. Eller skulle man kanske säga Aldrig. Jag lyssnar nästan aldrig på mig själv. Varför är det så. N har jag deppat och degat fram o tillbak i över en månad och beskyllt på olika sätt omgivningen. Sen satt jag mig ner idag på bejbis soffa och bara tänkte
-Fan jag kanske har järnbrist...
Kollade helt seriöst upp symptomen, and what u know?! Deppighet, trötthet, yrsel och hjärtklappningar är de vanigaste symptomen. Jej. Vet inte riktigt här om jag ska vara glad att jag kanske ev. hittat anledningen till all jävla oro. Skulle vara skönt det.
Ska börja käka järnpills iaf.



pussen

Kommentarer
Postat av: Carmen

gud vad skönt om det är det :D då slipper du jue det i fortsättningen hehe



saknar dig gumman!

du måste komma på onsdag.. då ere jue min sista dg hehehe

pussas

2009-01-27 @ 00:24:06
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Jonna

gums järnbrist kan va farligt, kolla upp de snarast o fixa pills så du blir bra igen. Call meee :D

Pussen

2009-01-27 @ 12:29:24
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Carmen

jooo det gör jag hehe

men jag kommer vara i närheten så vi kan luncha ihop hihihi :D



jaaaaaaa du måste komma imorogn.

skönt att du får veta snart :)

pussas gums

2009-01-27 @ 14:38:35
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0