Fröken Tvärtemot


Ja, ibland (eller rätt ofta), så gör jag saker tväremot vad folk säger, eller gör.
Jag vill inte göra som alla andra. 
Men måste man det då? 
Det känns som alla försöker på nån sorts förbestämd mall, som dessutom ändras kontenuerligt. 
Ska man hinna med, lär man ha det som sitt yrke. 
Annars är man nästan tvungen till att alltid vara "ute". 
Kanske vore något att skapa egna trender och inspirera till rubriker, men då lär man ha "detta" som yrke istället. 
Jag vill inte tillhöra standart, jag vill vara inget annat än mig själv. När man tänker eter är detta enda vi kan göra rätt, vara oss själva.
Räcker det inte med ungdomar som tar sitt liv eller förstör det de har kvar utav det?
Seriöst, det finns viktigare saker att tänka på, än att att vara rätt och tillags alla.
Jag går min väg, det tjänar jag på. OCH de omkring mig med.
De kommer veta från början vem de har att göra med.
Inga falska leenden.

Bara jag sj.




Kommentarer
Postat av: Jonna

Vacker <3

2009-01-16 @ 15:54:52
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: milla

var alltid dig själv! tycker om dig just för att du är du;) kramis

2009-01-16 @ 18:33:25

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0