Happy new Gilmore

Året är 2009
Vi atackeras utav galna monster och arga maskiner, jorden verkar har kommit närmare sina sista dagar.

this is the end???



Okej lite kul sci-fi är det ju :P
Vi dör inte, inte av galna maskiner och monster iaf. Men ett nytt år är det iaf. 2009, tjurens år enligt den kinesiska horoskopen. Fast då ska man ju påpeka att deras ny år inte slår in förens slutet på januari. Så än är vi inte där. Inga vackra bilder på tjurar idag nej. Vi tar det sen..

Nyår, hmm. Det firandet vart lite tumultartat. Lite i sista sekund och lite halvdant. Men vänner är räddarna i nöden och vi fick välkommna det nya året i en mysig och varm villa, med trevliga människor. När jag säger "vi" menar jag då f'rresten mig sj och bejbi framför allt.
Nått som däremot inte ordnade sig är att mina humörssvängningar (hormoner, aah, de jäklarna. jag undrar när öströgen-hämmare kommer vara receptfria på apoteket?) inte följer det vanliga "Nu är det feeeest allihoppa!"-schemat. Så jag ville gråta lite, skrika lite, gömma mig lite and so on and so forth. Trevligt.
OBS! Detta gick INTE att dämpa med vin.
Lesson learnd..

Man blir klokare för varje dag.
Saknar min andra hälft. Sakna Sakna Sakna


Kommentarer
Postat av: Carmen

sötnos!

du är älskvärd!

2009-01-06 @ 21:44:35
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0