Breathing new



Ni som uppmärksammat mig på facebook vet att jag inte varit på topp ett tag. Men nu I am breathing new... New everything.
Jag har kännt att krafterna  håller på att tina bort. Slut, finito, empty.
Men jag har insett lite.
Jag är så lyckligt lottad. För att oavsett vad jag "får för mig" så har jag en varm famn att vända mig till. Alltid. Jag har bland alla mina underbara vänner och släktingar en person som vet allt om mig, jag menar då ALLT, och älskar mig. Precis för den jag är. Någon jag kan lita på i en svår stund. Någon som kan vända en dålig dag.
Vi alla gör misstag. Gud vad vi förstör ibland. Men jag har en person, som visar sin styrka och svaghet och kan be om ursäkt. För som sagt, alla gör fel. Det viktigaste är inte vara rätt, det är att inse ett snedsteg och be om ursäkt.
Jag vill tagga ner lite på mitt tempo. "Vilket tempo?" tänker en del. Det tempo jag har hållit i mitt huve, alla tankar, rädslor och orosmoment.
Bara släppa allt.
Va glad i mig själv, fri från oviktiga saker.
Jag läste idag:

"För att älska, var värd att älskas"

känn att du är värd det.
Precis
som du
är
....



kisses

Kommentarer
Postat av: Carmen

kul att du mår bättre gumman

kanske kan ta den där fikan nu i veckan? :D

2009-03-02 @ 19:24:59
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Jonna

skönt att du börjar må bättre love. kisses :-*

2009-03-02 @ 19:37:21
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0