Kort tajt kjol


Eller Sommar o sol skulle det visst stå.

Nä men verkligen, jag saknar sommaren och kvällarna med min twinnie. Så massa kul vi haft.
Det tycker vi bör göra om igen, när vädret blir lite mildare. Länge sen man var ute och dansa oxå. Inte fel det. Bort med lite kalorier och welcome massa endorfiner (the happy hormones).
Här bjuder jag på lite bilder från denna glada tid.
Ha överseende, promillehalten haltar..







Hahah kul var det iaf. Menmen ska ta o göra mig brun nu.
Sen längtar jag till ikväll då jag får prata med min bejbi♥ och berätta att jag kollat priset.
Nu är det bara att flytta.




Pusssar

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha vad roliga gris-bilderna jag är.

Det är endorfiner för mig!

Twinnie-reunion lär ske snart. Alla arches får akta sig.

Puss <3

2009-03-28 @ 15:19:16
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Carmen

katja.. berätta för mig...

2009-03-28 @ 16:32:59
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0