We love until we bleed



Gud vad det där stämmer.. Eller hur?
Man ger varje andetag varje droppe av sig själv till kärlek. Och ibland bär det frukt, vissa klarar sig och man FÅR kraft tillbaka. Men jag ska vara objektiv, ibland är det bara fel. Ifrån första början. Bara det att man inte märker det på en gång.

We love until...
Vi gråter blod
På alla tomma föhoppningar, som samlas runt en och väntar på att
Bli till..
För allt man var är ett sagoväsen som vill tro på allt. En som inte ser bakom hoppet som skimmrar.
Vi vill tro, ville tro.
Men vi svettas ut vår ångest
En ensam natt. När varje bubbla som inte blev till, spräcks.
Då man har gett vartenda ord
Spenderat alla sina timmar på att söka och nå ut till någon av en sämre sort
Och varje gång man prövar, ger man allt igen. Och drunkar i ett skimmer av en myt.
För allt man är, är ett sagoväsen i en evig saga utan slut.
Och allt man har är ens själ. Det ger vi bort och vågar inte kräva svar.
We love untill
Vi gråter blod....




pussa


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilket fint inlägg hun! Jag SÅ tycker det där stämmer överrens med hur jag känt mig på senare tid.. Gäller å bli stark å klara sig själv också :)

Puss <3

2009-03-04 @ 10:02:33
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Freddan

man måste ju se den för Mr BAle så klart :P

och ja se Fridayfilmen du bodde i sthlm va =) så den kommer nog rulla där en linte stund till tror jag men ja den var grymt bra :D



ha en härlig dag! =)

2009-03-04 @ 10:39:02
URL: http://freddanofsweden.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hahah funny! where´s my förra kommentar?

sen en ny, aahh now i see it. hahah :D

Jag tror det e blogg.se som har problemet, inte du.. för på min stod det inte nå nya comments heller.

hur länge jobbar du idag? :-*

2009-03-04 @ 10:39:07
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

aha okidoki, har du sett min blogg? bilden på christina idag är ju tillägnad dig me ditt hårfärgs issue ;)



Jag har precis tränat nu så nu e det duschen som gäller, annars vet jag inte vad jag ska göra..

2009-03-04 @ 12:05:34
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0