Jag suger

Grattis alla på National dagen, så där lite fint i efterhand.
+
Idag är det ju EU-val, och jag suger. Nyvaken och bakis hemma, tänker jag fan inte ta mig ut till nå vallokal..
Därav rubriken.

Men man kan väl säga att "Sverige dagen" blev firad ändå igår. Det blev en tripp till huvudstaden med min kära och hans familj, där vi avnjöt en god persisk middag.
Fanns bara en sak jag kunde äta, och det var fisk lääängst ner på menyn. Men som sagt, gott var det!
Sen var vi och drack lite te hemma hos kärestes bror, jätte fint område och lght :)
Milajki ALOT

Till slut  tog vi oss ut till Ambassadören, där de först hade problem med min ålder (som vanligt då, jag menar jag är ju ffs inte 13!!), men vi kom in iaf.
Super dag/kväll/natt! 
Kom hem kl 7 imorse...

party party



Love u twinnie
Allt som händer är till det bättre. Jag lovar.
 Jag sa bara för nån dag sen "Men jag kännt Jonnis i snart två år", och alla blir lika förvånade varje gång över att det är så liiite tid egentligen..
Du är min twinnie i själ och utåt, och andra ser oxå hur lika vi är. 
Finns absolut inget jag skulle vilja ändra hos dig, du är du. Och det gör dig helt jävla perfekt i mångas ögon!
Älska ♥



Kommentarer
Postat av: Jonna

twinnie vad rörd jag blir ! Tack!! :)

Love u ALOT and miss you.

Kisses :-*

<3

2009-06-07 @ 15:29:37
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Carmen

mäh... varför sa du inte till att du skulle til lsthlm för :(

2009-06-07 @ 16:48:14
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: elin

vilka fina ord o jätteskön bild :D hehe..

2009-06-13 @ 15:32:30
URL: http://elinallthetime.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0