Too little too late, as always

Jepp, visst är jag sen.
Sent ute till att ta mig till sängs, sent ute för att faktist blogga (åt igår...IDIOT!)
Men det är jag alltid. Det verkar arta sig numera, som en väldigt ärlig och knappast ngt glänsande blogg. För mkt sanning, för mkt "skitiga hörn".. Hmm, can u take it? handle it?
Idag säger jag *Jasu* till alla, och inte bara för att min sysslings blivande man är grek. Det är han visserligen... =)
**Bröllop i juli** :D
Men oxå för att jag tagit lite kontakt med min goaste grek, Yoanna. Det har du ju alltid varit vännen. Kul att snackas med dig, hoppas vi kan synas snart..

Så allihoppa - Jasu, sagapoe filos mou! (jag vet min grekiska är heeelt beyond fantastisk :P hehe)

image102
från -07årets julfirande.. inte länge sen va..
sån var jag just då..
mm
?
(:

Kommentarer

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0