It's a new day

and a new world for us..

Stan idag en liten stundis. Resultera i massa fynd från korset, jepp kära er jag hadlar där ibland :) It's ey okey! :)


MILAJKI
alot
den puderrosa tunikan som man hittade där :)
u think?

Jag o Jonnis passa dessuton på att ta lite familjekort igen, vi måste ju visa hur vi bounded.
Världen växer
och VI med den..




F'rresten om mitt liv i malmköping: Då det är helt underbart lugnt o fritt från alla sorts vardagliga problem (minus att laga o sen keka mat, menmen ALLT kan man väl inte bli kvitt va?), så är det fortfarande fyllt av mormor o morfar. Vilket i sig självt och gärna "oblandat" är bra. Men tillsamans är de som att mixa nitroglycerin och bumpy roads.
Not good, med andra ord.
Så senaste dagen/morgonen där var liiite små dryg iom att jag fick säga "BREAK" till mina söta äldre o gapa tystnad på de minst 3 gr.
Illa, men vad gör man.
Can't leave without
and can't leave with them.

neew shoooes

Kommentarer
Postat av: Oskar

Åter igen riktigt schyssta skor, och jag gillar även din tunika, for real den är fan het! :)

2008-06-14 @ 02:53:56
URL: http://www.5x.se
Postat av: sanna

d va snygga, var som ja hade tänkt mej ;)

2008-06-15 @ 00:34:41

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0