Early morning, she's asleep..and knock'knock'knock on the phone

Ja men kära vänner, nu är man ny skrubbad o äntligen nykter o icke bakis. JEJ!
Ska jag kila ner till centrala Västerås om en stundis o ta en latte med finaste Sanna. Finally :)
Jag saknar sthlm, men jag e så jäkla lost. Bara längtar till att flytta ihop med nån, bejb du vet att du går i första hand ;P hehe soon

Får se vad kvällen bär med sig.
I would guess pizzzZzza :D

SPAN vimmel.. (jonnis heter tydligen matte i den tidningen..hmm o jag sofia..HEY maybe they're right :P)


PUssisar

Kommentarer
Postat av: jonnis a.k.a matte hahaha

love u babydoll !
ska snart iväg och sola med mills när hon slutar..
hur wierd blev inte denna morgon på msn då? :S jag är fortfarande knas i skallen. längtar tills imorgon
då min underbara twinnie e tillbaks.
miss u !

2008-05-07 @ 17:19:58
Postat av: Elin

Mhmmmm pizzzza =D

2008-05-07 @ 22:03:11
URL: http://whattowear.devote.se/
Postat av: sanna

skit kul o träff dej ;) ses snart igen! på ingers kalas :P ciao!

2008-05-16 @ 19:36:39

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0