Lets make it wild out, the night out

Jepp, som lovat är det Västerås just nu. Min älskade Jonnis som tog emot mig med öppna armar, när jag svärandes o svettandes med 12kg packning störta in i hennes lya.. I lööv ;)
Det var mycket skrik, från min sida då, och frustration på resan hit, jag tror också att mina två redbul under dagen hade gjort sitt hehe. Aja, jag har aldrig sagt att jag är lätt att umgås med..

Men gissa vad det blev om inte en spännande runda av *Våghals* (not agaaain!) med Orvar & my love, och sen ut och hoppa på Pluto.
Lite trött på den krogen, men vad gör man med de utbudet som finns?..

image428meme




Pussisar!

Kommentarer
Postat av: Emil

lite jobbigt var det med musiken ;D

2008-06-01 @ 00:13:41
Postat av: Daniel

tack för ingenting^^

2008-06-01 @ 00:24:02
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0