Oh my love, I know u want my candyman..lalala

Jepp nu är jag framme efter måånga om o men.

Låt mig berätta:
Igår så gick jag upp runt 12 o drog mig sakta i sängen en stund, hade juh massa tid tänkte jag.. Efter lite seg frulle o arga samtal med min spoonie, så bar det av till banken.. O nu e de kanske bra att veta att jag ALLTID går till banken för att ta ut cash, för att jag äger inge bankomat-/betalkort., o vill inte ha det heller. Iaf så hade min fin fina bank i förorten stängt. nooooo
Då återvände jag hemåt med all pavkning o skramla ihop 45kr till en enkel pendel' biljett till stan, för att åka till banken där.
Well fo'ks den var stängd den med. Suprice!
Så det var att hinna hem på samma biljett fort som tusan o tigga pengar till tåget till Västerås. I wan! Jag fick liiite cash o klara mig hit! jej!

Så det blev Orvar :P Jonna Clabbe(Ola) och lillans moi så klart på förkrök, haga..
Sen pluto med massa skumpa och mys :)
Mi lajki

image394
 

Men FY FAAN, nu ikväll blire rätt spooning iaf, med rätt person ;)
Sponnie bejb, here I come, I so so love :)

Pusseli

pssst. Inte blev det nå filmkväll, like *studio54* where are thou? :P hehhe
no I really wonder

Pöss

Kommentarer
Postat av: jonna donna

yes i am the real spoonie buddy for u. no one can take my place, i missed your arse yesterday!
pusselipussis!

2008-05-01 @ 19:38:12
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: jenna

söta ni var på bilderna ( :

2008-05-03 @ 08:59:51
URL: http://gucciime.blogg.se
Postat av: Oskar

Damn ;)

2008-05-06 @ 21:23:53
URL: http://www.5x.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0