C'est tu

Nu vet jag att det har gått en tid sen jag skrev något. Har haft fullt fullt upp ett tag. Mest med min love, för att han går i första hand :)
Kul att säga det! Massa med kul det senaste tiden faktist, alla de småsakerna har så så stor betydlse i mitt liv nu. Visst är det bra bejbi? *säg ja säg ja säg ja*
Jag har passat på att träffa en hel del bra människor oxå, nya sådana. Men de ska ha "creds" från mig, de var så välkomnande. För att inte tala om ett par uuunderbara kissemissar som jag är helt såld för nu! Överlag har denna helg varit väldigt givande. Man skulle aldrig tro att uvecklingen är så kolossal när man träffar någon, man växer och anpassar sig till varann i hyperfart. Jag var bra, men jag är bättre nu. Och jag kommer bli bäst, tack vare en special someone. 
*Hoppas att du känner desamma mitt lilla busfrö"

Jag är mitt i en dansand galenskap som gör mig snurrig och suktande för mer MER mer MERMER! ;D

*


på tal om något galet. Dåligt men faaan vad det fastnar




pussas

Kommentarer
Postat av: Carmen

hahaha fyfaen vad vi garvade i fredags åt den låten... o inte kunde jag få dig att sjunga något annt heller :D hehee

ses imorogn bejbi:)

2008-09-21 @ 22:22:43
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tack så mkt :D

hahaa kan tänka mig det ;P

o så va det jue första gången som du träffade alla, right?

kom med en ny låt nästa gång ;) haha

pussas sötis <3

2008-09-22 @ 09:48:17
Postat av: elin

mhmmm såå bra låt !!! :D

2008-09-24 @ 00:43:17
URL: http://elinallthetime.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0