Sex and sugar is the flavor

Miss both ;)

Nu nu är jag inte orolig något mer, inte det minsta.
Men ont gör det tyvärr.
Dock så gör min bästa bejbi det hela värt fem gånger om, för att han finns där med sitt stöd o sina lugnande ord.

Tack sötaste! :)

Det här känns fortfarande underbart bra. Nej vänta jag ljuger..
Det känns bättre! För varje dag som går så inser jag mer o mer vilken gåva jag har fått här. Vilken möjlighet.
Jag har fallit för dig, min käreste. Head over heals, som man säger. Och ändå varje gång jag ser dig, varje gång jag hör din röst, varje gång jag läser dina ord så blir jag förvånad över att allt blir bara starkare.
Du anar antagligen inte hur glad jag är att du har en plats i mitt liv, att vi är.







pussa

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack gumman. Det betyder mkt för mig , dina ord.

2008-09-11 @ 19:51:19
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Muffin

Ja, det tycker jag också. Snackade lite med Milla igår och hon nämnde något om en par middag. Men som du sa, vi tre får se till att träffas och snacka om det :)



Det är bara bra, förutom att jag precis har blivit förkyld och grejer. Det står på min blogg.



Hur är det själv? :)



kysskyss

2008-09-13 @ 13:14:10
URL: http://yougetredonyou.blogg.se/
Postat av: milla

heloj!hoppas du haft en mysig helg gumman. fyllde aldrig på mobilen,men jag calar dig imorrn istället.hoppas håret känns lika bra. puss puss

2008-09-14 @ 22:23:19

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0