smärta är, när *du & jag* e borta

Fan vad allt kan förändras ibland.

De som har varit ens kött och blod och passat så bra med en att man var säker att detta är for life, dessa faller sakta bort. Glider ifrån och tar ett steg till något annat. Dessa underbara som man gett alla leenden och skratt till, som man pratat med genom långa nätter. De bara försvinner och sårar ens själ.
Förtjänar man sånt?

De man inte trodde skulle spela något viktigt i ens tillvaro, tilldelas helt plötsligt huvudrollerna. Och man är fast i en ny utveckling. Det som man aldrig förstod skulle komma, får man chansen att uppleva för första gången.
Är man värd detta?

Mina grundlagar och urprinciper, min intuition och konsekvenser av mina val, allt är nytt. I varje relation, med varje ord, överraskas man. Jag blir så förvånad att det finns fortfarande de som finner glädje i mig, de som varit med ett tag nu. Jag blir lika förvånad att jag finner så mycket lycka i de.

Lycka f'rresten.
Har man någonsin ens vågat hoppas, på riktigt hoppas, att en dag kommer den här känslan att man är på rätt väg. Lyckan är inom räckhåll och det gäller bara att sträcka ut fingrarna till den.
Har man? Inte jag, jag har inte haft den framtidsbilden i all mitt allvar.

Men här står jag nu, och lyckan smeker mina fingrar.







be nice love...jag tycker inte om "gluposti".





pussa

Kommentarer
Postat av: Shara

sv: Visst är dem! :D



Hur går på jobbet för dig?

2008-09-06 @ 16:38:26
URL: http://sharasaid.bogg.se
Postat av: Muffin

Heej! Det är bara bra med mig. Du då?

Hur blir det med våra födelsedagar? Ska vi ha en fest tillsammans? ;) Skulle vara riktigt roligt. Vi skulle kunna vara hos Milla eller något.

2008-09-07 @ 19:15:12
URL: http://yougetredonyou.blogg.se/
Postat av: Jonna

hej gumman,

I miss u.

vart har du tagit vägen? ja har försökt ringa dig ett antal ggr..

inte hört nåt från dig på länge..

puss..

2008-09-07 @ 23:58:57
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0