What is that good for??

Hej hopp allihoppa!
Nu ska ni få veta att ni är heeela 20st (oavsett vad bejbi säger ;P). Så dfr tänkte jag uppdatera med ngt glatt!
Jej! Eller hur? :)
Lite bilder från min fina helg skulle inte skada tänkte jag, så here y'all go ;)!

*folk som är missnöjda med bilderna får skylla sig själva att det inte ville leka fotomodeller med mig*

madde o jag på Stugan,
efter vårt mysiga biobesök hos "Wall-e" (vääärldens bästa film just NU. SeDen!)

 
Lugn drickakväll hos madde vart det då efter Stugan. :)
med:

Madde, som kanske lär tro att hon är osynlig, men så är INTE fallet.
och

Leon, hetaste bondkatten ever
+

Världens bästa Ramjar, som lekte spirituell. Rätt häftig bild vart det, må jag säga *stolt*

OCH

Moi, så klart! :)

Myspys i bästa form.♥





kisses




Kommentarer

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0