Copycat


I know I am, and what are you?



"testet" är från Patricia :)

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Sprallig och lite trött
Favoritgodis: Allt suuuurt
Är det nåt du absolut inte äter: Kött, sorry
Kläder just nu: Guess jeans och leopard-linne
Musik just nu: Ja Rule - Murder Reigns
Vad sa du senast: -Jag älskar dig bejbiii..
Sommarplaner: Sola o bada utomlands med min kära
Saft eller alkohol: Alkohol med saft hmm ;)
Hur många kuddar sover du med: börjar med 1, slutar med 3, då jag snor bejbis kuddar 
Favoritväder: Brännande sooool och sommarkvällar
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: min fina bejbi, en bra riktigt riktigt tjock (tjock är nästan viktigare än bra hehe) bok och mkt HårBalsam :)
Spelar du nåt instrument: Piano
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösa! men påväg at bättra mig BigTime!
Bästa film: Ace Ventura filmerna, Savannens härskare och 13:de krigaren. Alla gaamla filmer som jag kan se om tusen gånger
Tror på liv på andra planeter: Ja, något annat vore egoistiskt
Kommer du ihåg din första kärlek: ♥
Älskar du henne/honom fortfarande: ♥
Har du några homosexuella vänner: Jadå
Tror du på mirakel: Vet ej faktist, jag tror på övernaturliga saker, sen om man kan kalla de för mirakel.. hmm
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja självklart!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, kärlek är en gåva.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Max 3, o då har nån antagligen lurat i mig den sista hehe. Men 1-2 perfekt.
Bio eller promenad: Beror helt på väder o humör.
Är du kittlig: Yezo
Snarkar du? Jag tycker NEJ, vissa andra tycker kanske lite JA. Men det är ju ändå jag som svarar, så NEEEEJ
Stjärntecken? Vågen
Rädd för insekter? Ja typ spindlar, fast det har blivit bättre med åren, o kackerlackor..bläää
Äckligaste insekten: kackerlackor och allt som krälar.. Yack
Det här är jag bra på: Hår, smink, mode, musik och sång. I think ;)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga eller kunna resa i tiden, eller kunna läsa tankar ELLER.....
Vad vill du jobba som? Största problemet. hmm Jurist eller journalist, eller terapeut, eller Marketing-manager ELLER...
Chips, morötter eller godis? Just nu hellre godis, alla andra dagar, Chips
Pizza eller hamburgare? BK!
Skriver du dagbok? Har gjort det ett tag, inte nu.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har velat pierca i naveln, kommer aldrig bli av. Annars vill jag ha en tatu på nån av mina handleder, bl.a.... 
Stökigt eller välstädat? Snart välstädat :)
Gungar du på stolen? hahah inte numera
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Det har varit en dröm ett tag, mest för att jag är sjukt höjdrädd o jag hoppas att chocken kan bota mig eller så..
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Nope
Saltar du på maten? På senare tid rätt mkt, kanske har brist på salter i kroppen..
Anser du att du är stark? Absolut
Brukar du sola? Inte på ett tag, så måste sätta igång snart!
Vad gör du om du får hicka? Börjar rabla folk som jag tror kan tänka på mig just då..Det hjälper! :P
Röker du? Usch nej
Snusar du? Har aldrig ens prövat
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Mest te, rött te
Har du en besatthet? Massor ;)

pussisar



Kommentarer
Postat av: Patricia

ewww kackerlackor är verkligen ÄCKLIGA!!! *ryser*

2009-04-22 @ 13:28:00
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: Jonna

Fina twinnie ;-*

2009-04-22 @ 16:06:47
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ne, inte blivit ett jävla skit :(

2009-04-22 @ 16:18:02
Postat av: Anonym

yezzo, det förra var från mig :) /twinnie

2009-04-22 @ 16:18:25
Postat av: Carmen

du r sötast gumman



du får säga till när du vill ses. pussas!

2009-04-22 @ 16:41:17
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: milla

milk blir det!!! när ska vi dra till här? kramis

2009-04-22 @ 20:54:44
Postat av: Patricia

Jag vet inte om det är svårt att sy in, jag vill ju inte betala mer för att sy upp klänningen :( den var dyr tycker jag! så jag vet inte.. fast jag vill inte lämna den tillbaka! haha..

2009-04-24 @ 12:47:05
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: laura

Digg you´re hair onden översta bilden i inlägget :) Ser sådär avslappnat naturligt ut samtidigt som det är busigt !

2009-05-02 @ 13:56:16
URL: http://laurak.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0