När regnet faller ner


Nu har jag äntligen fallit för ännu ett comunity. Nämligen Twitter. Så som ni kan följa lite lamt här till höger på bloggen.
Enjoy.



Och så regnar det denna kväll.

Jag fick åter känna på det alla vet jag lider utav. Rädslor.
That's it. Men det finns rätt många utav de, och det är så jäkla komplicerade ibland, att inte ens jag själv orkar följa de till slut. Jag har det bra, har så otroliga människor omkring, men jag har dessa rädslor om allt och alla. Kanske världens undergång, kanske sjukdom, kanske ett avvisande... Det känns som något börjar kväva en inefrån sakta men säkert, och man är livrädd att allt ALLT det där man inte tror på, man undviker, det kommer hända här och nu. Eller ännu värre, senare. Man får gå runt och akta sig i dagar, månader kanske år.
Jag är rädd och jag slåss mot detta varje dag. Nu har jag fått lite ny kraft, så jag är bättre, starkare.
Och så regnar det denna kväll.


see u

Kommentarer
Postat av: Carmen

men efter regnet komer solen...

2009-04-08 @ 23:27:03
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: HELiOS

tjena bruden!



hoppas du är friskare nu :) usch inte kul.



tack för din fin kommentar! blev jätteglad av den. håller med det du skriver. talangfulla tjejer är gorgeaus!



haha kusse med pams ;P



du är riktigt vacker Kattis! så jag kan bara säga dsamma om dig!



massa med påskpussar på din nos ;)

2009-04-10 @ 00:09:42
URL: http://helioz.blogspot.com

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0