Hey twinnie!


vilken copycat jag är, ojoj

Jag vet att jag har varit riktigt dålig på att uppdatera. Ska försöka bättra mig, så här i vintertider.
Jag hoppas det börjar snöa ordentligt snart. Finns inget vackrare än massa mörka fönster med tända ljus och stora fluffiga snöflingor + din älsklings underbara ögon framför.
Super lovely.

Snart är det jul hörni. Dricker julmust och myser lite i mig själv. haha vad snusk det lät.
Men tänk er rätt, inte snusk. :)
Jag bjuder på en stor favorit, i jul stämmning



Och nu är inte jag nå stort fan utav Amanda Jensen, men låten var ju helt
underbar. Och hon sjöng den perfekt!

(+ visst var det "snöigt" att ramen var silver vit haha, detaljer!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du passade i blonda grejen:) as mkt:)

jaha. men den ja sa det till va ryss eller något. fan kände mig dum

2009-12-08 @ 20:53:09
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Jonna

ja men du får vara MIN copycat twinnie

PUSS

2009-12-09 @ 14:14:36
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0