The Yellow Brick Road

"We are going to the wizard of Oz..."



Jag älskar denna väder, intensivt och äkta.
Det känns som många av mina dåliga funderingar blir åsidosatta av något nytt och uppfriskande.
Jag kanske t.o.m. börjar tro på mig själv igen.

Det har varit många prövningar på mitt tålamod, mod och psyke i allmänt. Nu är jag där jag vill vara, och jag rör mig åt rätt håll.
Någon dag kommer man kolla tillbak på dessa prövningar med en viss kärlek. De har hjälpt mig att se exakt vart jag står, och folk omkring mig står.
Öppnat mina ögon.
Så just nu är jag glad för mitt liv, för varje del. Det är inte så jävla festligt stundvis iaf. Men det har fört mig närmare mitt mål än någonsin.

Jag skulle aldrig kunna vara den jag är nu, utan mina erfarenheter. Eller hur?



Och precis som i böckerna:          I min värld - 
*Kärlek övervinner allt*



haha 80-tal webcam (after party)



Kommentarer

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0