Pamela Blue

Sitter och läser en helt underbar intervju med Pamela Andersson i nya ELLE.
Jag blir alldeles glad utav henne. Hon är så äkta, så rar, så vacker. Visst hon har gjort dumma grejer, och tatuerat något så fult som taggtråd på sin arm.
Men hon är ju äkta! En människa. Alla gör stupid saker. That's the way it is.


-There is a crack in everything that's how the light gets in


Idag var ja och shoppa lite. Det vart en skjorta från Raph Lauren, fina creoler från Dyrberg&Kern och en mysig väska från Tosca Bleu.
Det kommer lite bilder så fort jag orkar. imorgon skulle jag tro.

Nu bjuder jag på ett foto av moi och love och lite music.





Kommentarer
Postat av: Ak

Heej tjejen :)

Vilket fint kort på er :)

Du den där sidan med massa klänningar, kommer du ihåg vad den hette? Den som vi snacka med en tjej inne på toaletten om... :)

Jättekul och träffa dig i lördags :)

Var ju äntligen dags för premiären :D

Kram kram

2009-11-16 @ 18:24:25
URL: http://annkristin86.blogspot.com/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0