Thx, I think I've been here before...

Jag uppskattar helgen som gått :)

Allt har varit kul o mys, och älsklingen överraska mig fint. I love it.


Jag har tänkt på en sak (lite snabbt här nu).
Det känns som det finns en allmän fördom i världen (som typ never stämmer) att man måste vara super duper lika för att ett förhållande ska hålla. What bullshitt.
Jag har en hel del vänner som fattat att så är verkligen inte fallet.
Tvärtemot. Man kompliterar varandra och tråkar inte ihjäl om man är lite olika. Och jag menar alla är ju unika, man kan aldrig räkna med att hitta nån jävla klon av en själv.
Förhållanden är precis som individer - otroligt varierande.
Det finns ingen ram att hålla sig inom.
Skratta varje dag, eller skrik, eller älska, eller gråt, eller res runt. Gör precis hur som.
Det som funkar för er, det funkar för just er.
Så jag hoppas att alla överkloka kritiker där ute, varvar ner ett snäpp.
Kärlek är ett sånt under, som man kan inte sätta en label med beskrivning på. :)




Men nu ska jag sitta hemma i mina nya stickade *skönsockor*, med godaste doftljuset ever och jobba lite med översättningar.
Det ska väl gå bra.
Sen kommer love hem.

Kommentarer
Postat av: Carmen

söööt <3

2009-10-20 @ 23:15:54
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0