We are trying

Jag nämnde i förförra inlägget Nip/Tuck.

Det är nämligen så här att jag följer denna serie slaviskt, sen ca en månad tillbaks.
Den handlar om två plastik kirurger och deras messed up liv. I love it.
Länge sen jag har följt en icke komedie serie så här. Men man får allt, spänning, sex och ytlighet. I deras mest råa form. Vad mer behöver man.





Idag har jag stylat till mig, med trenden "öppna sandaler med strumpor". Sjukt höga klackar, så gången var inte så sexig, men annars väääldigt snyggt.

Våga mera! säger jag.

Man läser jämt om alla dessa influenser och trender och blablabla. Men det känns så jobbigt så ansträngt alltid.
PLUS att man bor i Västerås och då känns det verkligen som man klämmer fram stilen.
Men nu jävlar, nu ska det stylas.

måste bara köpa nya skor så. ;)

Kommentarer
Postat av: Carmen

hahah min mamma tycker oxa om den serien :P

2010-03-10 @ 23:32:26
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0