Dirty Harry, just like in the movies...

Ahhh
Julskiten är över, julklapparna köpta och utdelade (nope lyckades inte med att bojkotta julklapparna i år heller....blä).


FINALLY!


Jag orkar inte ngt mer med den stressen, jul ska ju vara lugn o ro o mys.
Men lite mys blev det iaf (=

Känner att det här bloggandet börjar bli lite slarvigt dessutom. Aldrig inne, beror delvis på att ingen dator finns till hands. Men nya tider skall komma! Just nu i form av Jonnas dator, en närliggande spooning och gulligull.
KUL!

Let me be the one who turns around and smiles..
I always do
(=

image87
dragen, but milla likes me anyway haha

     
Ut på Juldag iaf
Happy tack vare *ER*
image86

Kommentarer
Postat av: bebeh

Jaa okej jag kommenterar eftersom du tjatat så himla länge :)
Jag tycker du är superfin på kortet bebi. din skönhet stärks verkligen av att du står brevid mig. ser ut som om jag bajsat på mig och suger en somalie samtidigt ungefär.
usch,

hoppas du har kul uppe hos martin. jag har ont :(
saaad saad me.

krams

2007-12-29 @ 19:00:46
URL: http://bebeh.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0