En liten present

till mig själv, så klart!
Skulle ju bojkotta julklappar, håller mitt ord.

Köpte stövlarna idag, trots blixtrande migrän. Kanske e sympati huvudvärk bejb? Vad tror du?
Iaf här är de
image44
Fick dessutom 300kr rabatt av super snälla expedit killen, så det känns bra =).

Var oxå en sväng på MakeUp Store, (som ni ser då).
Det blev en finfin glitter eyeliner

är allmänt mkt för glitter. Det kan aldrig bli för mkt glitter i mitt liv.
Ska ha den som vardags make!

Så köpte jag en ny ögonfransböjare, som konstigt nog kostade mer än själva sminket jag köpte. Men vad vet jag..
Och en jätte finurlig grej som heter eazy Bronzer, och är små bronspapper för en snabb brun effekt.

Fiffigt!

Kommentarer
Postat av: jonna

vaddå avundsjuka mig.
sluta upp o köpa så snygga grejjer nu bruden innan du blir rånad av moi.
du ber ju om de som faaan :P

Dessutom, hur lovely är inte du som får 300 spänn rabatt bara genom att vara du ?

2007-12-07 @ 23:43:34
URL: http://treoo.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0