Här är DEN




I am so F*cking Good!
image51
Haha, nej då.
Här är alltså jag pose:andes i Marianas badrum.
Jag hade spenderat hela dagen (och sen vidare halva natten.) i otroligt trevligt sällskap.
Jag har tur (haha nää skicklighet! ja mina högstadie maneér börjar visa sig..jepp).
Men jag har varit i gamla goda Västerås staden, som nu råkar vara Idol-Maries stad.
Där har jag blivit ompysslad och är numera fin i håret och  naglarna.

Att Mariana faktist orkade att pilla i ordning mina klor (som Jonna så fint nämt det) nästan hela natten, det är fantastiskt!
Vad som oxå är fantastiskt är att jag har sådana personer omkring mig att jag vill inte komma ifrån de, någonsin. Jag vill ta med de i resväskan och sätta de på min säng, och må så bra så bra.




Tack till bästa Milla och min fina Jonna
U're gold!


Kommentarer
Postat av: Jonna

fin du blev på kortet, as usual :D
du blir alltid dock-fin på bilder. med en touch av lindsey (jo tror fan du lyckats lite.)
Du är guld du med vännen :P

Krams

2007-12-10 @ 20:41:31
URL: http://treoo.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0