I am unwritten

and a little Lindsay.....


*
Jag är en aning crazy.
Jag är en aning inte som alla andra.
Idag är jag inte självkritisk och synar inga sömmar.
Idag är jag en unik själ, jag är det.

Strävan efter unikhet, strävan efter uppmärksamhet.
Nu talar jag endast för mig själv, fast jag tror många känner nog igen sig.
Jag jagar bekräftelse, dag som natt.
Eller, det jag vill egentligen säga är att jag jagade bekräftelse,
but those days are gone now.

Jag vet vem jag är,
och hur bra jag är (och jag är bra) och hur dålig jag är (och jag är dålig).
Jag behöver inte någon som spenderar sin tid genom att spekulera och kritisera min natur.
Lev era egna liv fo'ks.
Det är sorligt om jag behövs som ett substitut för dåligt självförtroende.
Sad so sad...Lalala



Ska publicera en lite dikt-trudilutt** (vad de nu e :P)

Johnny baby, är vackrast på denna jord. O ja, jag e fanatiker!




Du är så vacker..
Av: Katja Tanaeva

Du är så vacker och din blick är en del av mig.
Känsliga händer, du lyfter mot himmlen.
Du sträcker dig mot solen.


Livet är svårt.


Min sorg rullar iväg, som halsbandets pärlor på ett naket golv,
vi plockar upp den med en spade.
Alltså så älskar du mitt leende,
sträcker dig mot stjänorna.
Alltså ska jag beröra dina tankar,


låta de rinna nerför mina händer






*om kärlek, u know*


Kommentarer
Postat av: Jonna

spelar ingen roll hur mkt migrän jag har. dina dikter kan jag läsa i oändlighet.vackert gums!
Kram

2007-12-11 @ 08:03:29
URL: http://treoo.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0