Memories we have

Idag minns vi, saker som borde ha förblivit bortglömda. Men de är det inte, tyvärr.
Idag talar vi om min höst och hur otroligt inte rätt allt gick.
Jag minns hur kylan slängde sig in i mitt hjärta och slog rot, det var förut.
Det är mina minnen.
Det är så jag har kvar mitt liv i mina tankar det är det som har hänt.
Fastän jag vill så gärna minnas allt det vackra, minns jag bara smuts och damm.
Tyvärr..
Idag minns vi, vi lägger vikt vid gamla ting.
Jag påminner alla om den unika och oförstört "breath-taking"
Marilyn Monroe,
som aldrig blir en dag över 36år.
Ja, vi minns.





jag och du, min vän(?)
*
*
Innefrån och ut, vi låtsas
Av: Katja Tanaeva

*Förunderligt*, tänker katten
när den slickar sin lila tass.
"Tokigt", säger du till
den lila katten...


-Vi gjorde något fel-
vi trodde att allt var mindre och inte fullt på allvar
Du var tydligen för rädd för att prata
och jag
Jag var förälskad så pass att
-sanningen förblev osynlig framför mig-


"Tokigt", tänker du
när du ser den lila katten.
*Förunderligt*, säger den
till dig...

Kommentarer
Postat av: bebeh

tänk att hennes kurvor ansågs sexiga på den tiden. så dom det ska vara..
nu skulle hon anses vara för fet, och en plus size modell typ :/

2007-12-19 @ 21:52:51
URL: http://bebeh.blogg.se
Postat av: Natalia ;)

Du skriver så poetiskt Katya hela du själv är en poesi så vacker och oförutsägbar varje människa har nog sin unika mening om dig..loove

2008-01-05 @ 23:46:08

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0