Vi har missat 1:a Advent



Jag har inte missat något alls. Jag har utforskat Sveriges tillgångar genom ett besök (snett) norrut till Västerås, staden där Sveriges första gymnasium, Rubeckianska, grundades.
Ja. Lite av en historisk intro där, för att värma upp. Har lite att göra med att jag, just nu, har gett mig på "Filosofi Historia". I och med detta har jag inhandlat väldens tjockaste bok, I'm not kidding..
Läxa till på ons: 300sid Antikens filosofi historia ( på eng. märk väl..).
En icke så upplyftande tanke.
En till icke så upplyftande tanke, eller snarare ett faktum, är att jag har numera böter på 1200 kr i fickan.
Det tynger liksom ner hela mig, och drar ut mig över asfalten. Man är inte en rik student.
Moralen i dennna mening är foljande:
Åk inte med reducerat pendelkort om du min vän har redan fyllt 20 år. *Känner mig så vis, så vis nu..och fattig.*

systeryster är högst aktuell, för nu drar jag mina påsar dit en stundis



Det har varit tyst från min sida ett tag, närmare bestämt hela helgen. Det blir en hel del problematik när man ska försöka sig på att blogga utan att egentligen ha en dator, eller internet.
Gjorde dock ett tappert försök att skriva från mobilen, men det slutade med att den hängde sig och noll inlägg vart det.

Men men, inte tappa humöret! Nu är Jag här!

image15

Bokstavligt talat alltså Här Är Jag! (=



Kommentarer

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0