WELCOME, honeys



image49

Jepp, detta är jag i en alltför vanlig Pose.
I det vardagliga livet infinner sig inte *Glamouren* på samma sätt som man skulle vilja. Så här är badrum med alla fula hyllor och tusentals omatchade burkar.
Life's a funny thing, ain't it?
Men man ska inte låta sig nedslås av så obetydliga saker,
 som migrän, eller en otrevlig person (som inte vet vad den vill..och vem vet, får man fråga? jag eller?). Vem bryr sig? Jag kan väl göra mig själv glad och uppåt ändå.
Jag kan försöka..
Tråkigt att livet ska vara en jävla kamp hela tiden, men o andra sidan den kanske vore mera tråkigt om den INTE var det. Det är ju det, man vet aldrig.
Man vet aldrig om man har gjort rätt eller ska göra rätt. Förräns långt efter, och även då är inget självklart. Vad är bäst?
Är jag bäst, är du bäst, är vi ngt som har potential att bli bäst? (!?)
Tell me!!
Är det inte otroligt svårt att vara välbalanserad när man inte har det blekaste aning?
Jo för fan!
Det är otroligt omöjligt. Jag kan ej vara lugn när saker händer, det vet man, men man kan inte styra ngt (bl.a. för man just inte vet vart o hur o vfr..o..). Okej, jag vet att min verklighet ändras i rasande fart, jag VET oxå att det kan vara subtila förändringar, som faktist spelar roll. Men hur ska jag styra allt dit jag vill?
Eller ännu viktigare; Vad vill jag really?
Om inte jag vet, vet ingen. Och detta tanke är ju total *vettskrämmande*..  -"ingen vet"
oj
Det är ensam värld, när man börjar tänka och filosofera. Ingen vet förutom dig och,
vet inte du
då finns inte du.



Cogito, ergo sum
*
"Jag tänker alltså finns jag"

René Descartes



Kommentarer
Postat av: Jonna

Och du är hur fin som helst, som vanligt (:
Cutie

2007-12-07 @ 23:39:28
URL: http://treoo.blogg.se
Postat av: fijaa

svar: vad kul att du tycker det! :) det är faktiskt egentligen ett linne som jag köpte i störra storlek och använder som klänning! köpt på h&m=)

2007-12-08 @ 00:00:05
URL: http://fijaa.blogg.se/
Postat av: danne

fresh ;) / danne

2007-12-13 @ 16:23:45
URL: http://www.dlg.nu

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0