här e vi i blogg djungeln

Japp här är alltså jag, återigen ska försöka mig på moderna grejer alldelles sist..
Så tokigt de kan bli.


Just nu sitter jag omringad av svarta värme ljus, det är en aning kryptisk mystisism över det hela. Men allt har en poäng.
Jag har idag funderat över ödet, magi och allt möjligt ockult. Tror jag? eller inte? Jag tror att jag tror..Kan stämma att varje steg jag, och du, tar är ett fritt steg ett valt steg. Vare sig vi är medvetna om det eller inte, vi väljer. Hela tiden gör vi nya val, dumma, snabba, avgörande.
De valen som skapar vårat liv i framtiden, som präglar alla relationer. Som vi sedan så duktigt klagar på. Inget är utan en mening. Vägra tro på att livet är ett meningslöst flyt på någon sorts oändlig verklighet. Vad är poängen? "there is non" - funkar helt enkelt inte för mig. Jag väljer i högsta grad att påverka min framtid.

Och som en jäkla smart T-shirt sa SAVE THE FUTURE... (=


Kommentarer

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0