Jag kan skriva, men läser nån

Oki jag tänkte att wtf jag skriver ju inget nå mer.. Bara massa bilder, o fler bilder..Who cares..
Jag vill berätta lite om  vad jag tänkt på.


Jag tänker BOYS, boys boys!! Ha, det verkar som min twinnie♥ tänker samma sak. ;)
Men allvar, vart fan är alla snubbar. Just nu är mina standarts as low as they can get! Reaaally! Jag vill just nu bara träffa ngn det känns bra* och rätt* med och gömma mig under täcket, med denna. (Like now)
Och, hör o häpna, det finns ingen! Inte en enda.

Har sex blivit ur modet helt plötsligt???

Bejb, have we missed something??
Så idag har jag bestämt mig. Jag får sätta ett mål, så är det. Antingen ska jag med mina low standarts & a fiine mf ass, hitta någon gentelman very soon. Eller så kommer jag *swing the other way*.
So "Yelo twinnie, in a whole diffrent way!"

image342
♥love is in the air♥
maybe I should just speak eng all time?








*
*
en pic anyways!
fucked up..hahaha

Kommentarer
Postat av: Daniel

suck allt handlar ju inte om sex... finns ju faktiskt killar som inte bara tänker me kuken :P

Du hittar nog nån, ja säger samma sak om tjejer dock, de e lätt å hitta nån för natten om man vill de men sånt har man tröttnat på... gimmie something else liksom :) chaaao

2008-04-04 @ 23:10:27
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se
Postat av: jockonda

haha rolig du e daniel..mina standarts som sagt e low..så nån för natten, som du så fint sa, skulle duga fin fint..men fuck fuck fuck, det går inte hitta en vettig snubbe ens att bara ligga med..illa va?

den stora kärleken, well jag tappade tron på den helt för hmmm cirkus 1,5 timme sen.
fun! right?

2008-04-04 @ 23:28:04
Postat av: Daniel

bara å gå ut på krogen å dra hem nån :P haha

2008-04-04 @ 23:45:09
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se
Postat av: Jonna

I love you hun

2008-04-05 @ 15:13:10

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0