I am exclusive

Oh yes I am.

Idag blir det jobb jobb jobb.

Började min dag med att försova mig cirkus 1,5 timma, så att jag bl.a. missade min tandläkartid kl 10.30 i Västerås (jajamensan!). Tur då att ingen förlitade sig på att bli väckt av mig då, eller hur var det nu igen. Visst serru jag skulle ju ringt o lekt väckarklocka, jag må då säga att jag är en trasig sån i så fall.
Men men, det var att ringa och väcka o sen leka hurtbulle och göra i ordning lite frukost. Vad blev det?
Jo, med tanke på att min kära, kära keso blev dålig och komposterades så fick det bli nå hej-vild blandning av diverse burkrester. Inte den där modell-frukosten alla dietister tipsar om kanske..
Nu är jag redo för dagen! Magen full, laddad med två Alvedon och nässpray, säger jag: Bring it on!
Det blir av till utbildning på jobbet. Och där ska jag träffa söta ♥M innan och få lite tips och råd. Hon kan det här med "distans". ;)



Behöver jag påpeka att jag längtar sönder mig? Onsdagsplanen är godkänd, come on over baby! :)
Sakna!




kisses


Kommentarer
Postat av: Jonna

>Klart jag inte menar dig min twinnie..

menar en annan person.. tänker du efter förstår du nog vem.. maybe??



puss i mass

2008-08-18 @ 11:27:38
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Muffin

Tack! Jag orkar inte ha någon särskild, så jag håller mig till helsvart tills jag känner att jag orkar byta. En header har jag inte heller orkat skaffa mig, hehe.

Jag gillar din design också!

Nej? Uuuh, det gör så förbannat ont. Vad hände när du höll på slå sönder dina tänder då? :/



Kysskyss <3

2008-08-18 @ 19:11:41
URL: http://yougetredonyou.blogg.se/
Postat av: elin

hej gumma! tack va gull du är... det är inget allvarligt, bara lite tråk.

Hur är det med dej då?

Kramis!!

2008-08-18 @ 19:15:01
URL: http://elinallthetime.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0