Update

Så blir det när man har en dator i sitt rum, även om den inte är min. Man uppdaterar som en galning. Jag har iaf varit på min intervju och det gick alldeles bra, känns skönt att det är klart nu. Börjar på måndag.

Har haft fjärilar i magen hela jäkla dagen, och nu med.
♥M sa: Så där var du inte ens sist. Då var det bara problem, nu är du bara glad.
Hon har väl rätt, och det är drf jag nästan blir lite snurrig, för att jag är så glad. Lite yr av allt det fina, *lite yr av din parfym*. Fasen vad jag känner mig poetisk! Håll ögonen öppna för poesi här på min solskens sida.
På tal om det, känner att designen här börjar trötta ut mig, det är bara att dyka ner i det jäkla träsket igen.

Så alla vänner och fiender, Förslag på färg/stil/utförande uppskattas massor!!!




Kommentarer
Postat av: Jonna

smset kom från oskar !

jepp jepp



haha ja har också tröttnat skapligt på denna bakgrund, svårt å se vad du skriver..

men du hittar nog på nå fint skaru se

puss

2008-08-12 @ 19:43:38
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0