IF-YOU'RE-LOST,-WHO-WILL-U-SEEK-UP?

Grattis Tredje Advent! :)
Myspys
Har haft en lugn och kärleksfull helg. Äntligen besökt min kära pappa med ♥Ramjar. Underbart att vara lite med familjen. Har saknat han och brorsan, har varit lite blåsväder, så skönt med lugn o ro.

Jag och min käresta fick reda på idag att det kommer att bli julklappsbyte (som tidigare var "borttaget"). Jag, ärligt talat, ser verkligen fram emot det. Det är alltid väldigt trevligt och hitta något speciellt som ska passa just den rätta personen. I år blir det lite mer av en utmaning, iom att vi ska fira jul med hela hans familj. :) KUL! 



Lite filmtips till alla er filmsugna oxå:

Vi kikade på "Eagle eye" igår. 
För de som gillar CIS, CSI och dylikt, så blir det antagligen en fröjd att se filmen. Spänning, obegripliga uppdrag (som tack o lov blir begripliga i slutet) och "National Security". Enjoy säger jag! Jag gillade den iaf.

Idag vart det istället "Transporter 3". Ni som har sett 1:an och 2:an kan gissa er till vad 3:an handlar om. Action, snygga tricks och skön huvudrollsinnehavare! + lite loving som dyker upp i denna del (skönt tycker jag, värsta kill filmen annars ;P).
Så där har ni två att välja mellan. :)


Och LYSSNA på denna! En låt jag är helt HELT såld för!!
Tänker på min soulmate då.. ;)





kisses

Kommentarer
Postat av: Carmen

oohh äntligen bloggar du igen! med text hiih



ses imorgon älskling <3

2008-12-14 @ 22:14:23
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Natta

Gott med alla slags bullar :D !! Och du...det är jul nu och då får man svulla ;D !! Annars allt ok !!

2008-12-14 @ 22:30:20
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: laura

tack du söta !



egotrippin is healthy va fan det bästa jag hört !

ROCK ON !

2008-12-15 @ 14:35:55
URL: http://laurak.blogg.se/
Postat av: laura

a ja köper ju inte julisar så jag kanske får själv shoppa ändå :)

2008-12-15 @ 15:47:33
URL: http://laurak.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0