ISN'T-THIS-FUN?

STOLT

Varför undrar ni.. Jooo
Jag har rensat hela min fina hotmail inbox idag. Det är så så bra!
Nu äntligen, för första gången på över ett år, har under 100 nya mail i inkorgen. Så har bland annat hittat flera gamla (GAAAMLA) bilder, från balen och Joanna-trips ;). Det ska jag väldigt vänligt uppdatera med imorgon. Så ni får se att jag är bättre nu haha

Saknar min bejbi så mkt att det gör ont..
Ska då tala om oxå att idag, då har det gått 1månad sen vi tillkännagav vår underbara relation. Och hela 4månader ihop.
Jag tycker om dig med hela mitt hjärta och själ, sötaste.
Min ♥Ramjar.
 kisses

Kommentarer
Postat av: HELIOS

Vilken fin blogg du har!



haha fasen vad bra mr saladfinger var hehe

så sjuk och skum, men ändå så fascinerande :P





=)

2008-12-17 @ 14:50:54
URL: http://helioz.blogspot.com

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0