2 Shouts for my people

Jag skriker galna ord efter varje steg vi tar ifrån varandra, jag och alla andra.



Idag vart en stressig historia, plugget kommer inte bli lätt nu, men så är det.
Det får man ta helt enkelt.

Jag saknar dessutom mina finaste i pecka staden V-ås, saknar mkt.
Glädjen går ju aldrig att ersätta.
Här är allt som vanligt, men jag inser sakta att jag lever nåt sorts drömliv, och det känns
för overkligt och ogripbart för att njuta av eller vara nöjd med.

Väldigt konstigt. Men så är det.


**Cola-abstinens i en mongo bild**



För övrigt tänkte jag proklamera vad min lön/csn kommer gå åt kommande månaden.
Jag vill satsa starkt på skönhet och hudvård, så dyra grejer blir det nog.
MEN detta är, i varje fall, det jag kommit fram till än så länge:
=)

*

Fuktkräm
image213
*

Tyckte denna ögon gele verkar underbar oxå
image214
*

Mascaran from heven!
image215
*

Brun utan sol utan dess like, lite kladd men vääl värt det
image216



image218



Kommentarer

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0