Alla F*CKING <3 dag, ehum

OOOH tututdu tatararalaLA!!!!!


eh okej då, bortsett från cp rycket
så..
har det idag varit bara en massa plugg och inget vettigt annars :P

haha som om det inte var nog bra
men men jag har orkat engagera mig och t.o.m. skrivit en sammanfattning som var till lite hjälp för oss.
Inte vart det några rosor eller vackra kort, *suck* väldigt synd.
Men va fan, aldrig varit nå speciellt med den här dagen förutom att det blir deppigt.
Måste väl säga att i jämförelse gick det någorlunda bra idag, det var sol och jag var vårig
(o tänker vara det trots all kyla!!)
och jag lärde mig massor. Kan nu bli väkt mitt i natten och ändå kunna allt om D.Hume och I.Kant.
Det du!!
image189

Det verkar som jag har hittat lite roliga kort. kolla bara vad jag och Peter Seipen tycker om varandra.
:D
Från klassresan till GBG våren 2006
haha
image188



Kommentarer
Postat av: Daniel

haha sköning han e ju så klockren :D

2008-02-14 @ 23:55:58
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0