Cirkus Pedros

Jag vill bara säga...



Bryr du dig inte alls?
Finns jag för dig, eller har du gått vidare?
Jag menar, 18 år ihop är väl rätt mkt, speciellt med våra mått mätt..
Det är det väl va?
Du låtsas inte om det, och skapar en illusion av att allt är frid och fröjd.
Men det är fel, det är inte frid..
och det äter upp mig innefrån
tugga för tugga


Jag vill ha dig i mitt liv!
Goddamnit!
eller vill jag?
Kan du medföra ngt gott, ngt jag kan behöva?
Ngt som inte skadar mig, for ones..
Jag vill klara ut saker och ting



Jag är så liten
...........vfr all detta ansvar?






image235

Kommentarer
Postat av: bebeh

du är värdefull för många människor. och jag finns här för dig om du behöver nån som lyssnar.
love

2008-02-24 @ 20:23:46
URL: http://bebeh.blogg.se
Postat av: Daniel

so lucky that she has that one
so lucky that she has that smile
so lucky that she has people around her that care
so lucky that she's such'a beautiful girl...

känslosam text, du är fin du =)

2008-02-24 @ 23:18:45
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0