En två tre

image167
weird min va? hahaa

God morron kära er!

Jag har läst 'genom, de hundra inlägg min bebeh hunnit med nu :).
Jag har oxå funderat lite.
Jag ville bara hålla med henne om att våran generation har otroligt skev självbild, mest p.g.a. den växande "sjukdomen" depression tror jag. Ens kropp är ändå ngt man vill ha och tror sig ha kontroll över. Då får det utlopp på sjuka vis.
menmen

IGÅR


Jag var på afterwork, vi var snarare..
På *Storstan*, vette fan vart det låg, för chefen skjutsade. hahaha.
Men kul var det iaf, och efter ett par vinglas blev jag så glad, så glad ;). Som vanligt då, lilla alkis.
Men vissa saker gör mig virrig (förutom vinet), och jag blir konfuderad över min egna hjärna och dragningskraft...
Eh..
Är det bara jag, eller fastnas det alltid för fel personer?
Men men, nu har vi ngt att snacka sönder ett par dar i veckan iaf, haha ;D
LOVE Madis, rosor är ju din grej nu!

och jag gillar rosa........
:)





hemma känslor, lugnande
frid





Kommentarer
Postat av: Daniel

jävla tuff tjej på bilden tycker ja haha :D

2008-02-08 @ 21:30:48
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0