liten liten aning

Japp, tillsluter mig de flesta o säger

"Det är banne mig sol ute ju!"

Kära Våren är på ingång, äntligen. Dock är detta inte så bra för min hälsa, för att sol är lika med värme, för mig. Dfr börjar jag alltid, vartenda år att klä för lätt på våren och blir sjuk..
Hmmm, men jag kanske är lite smartare i år.
Who knows?


Iaf, så är det, som sagt innan, tre viktiga saker som ska utföras.

Det första är att om cirkus 3 timmar sitter jag på Universitetet och skriver febrilt om bl.a. deduktiva hypotes metoden.. Haha jaja, jag har alltså tenta i teoretisk filosofi. Håll tummarna för mig, and wish me luck!

Efter detta ska jag i ren tidspanik bege mig till lilla söta Västerås och först hälsa på broder och sen köpa ut ett litet paket till moi och min ♥baby twin! ;)
Lite hemligt nu, men ska kanske berätta vad det är sen.

O sist är det Hårstudion som gäller! Jippie! Äntligen ska det bli ordning på mitt hår.
Min underbaraste Millis ska fixa ALLT, för att jag har varit duktig och hållit mig från att klippa/fixa/tona ngt själv, som jag ibland gör. Det blir alltid fel då!
Lite kul faktist, då jag är (om jag får säga det själv) en rätt duktig frisör, men när det kommer till mitt eget hår då blir jag fullkomligt brainless och bara gör dumma saker.
Menmen, nu ska det bli vackert iaf (=

*Happy*

image265
(oj vad vit jag vart i solljuset f'rresten :S, sola sola sola!)




Psssst.
Kommer antagligen inte kunna blogga ngt, förän på söndag..
Just so u know honeys!
:*

Kommentarer
Postat av: Your baby twin <3

Naw min bejbs :P jag längtar tills du kommer :)

2008-02-29 @ 11:09:40
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: Daniel

va fan vill ju läsa hela helgen juuuuu! hihi :P
sööööta bilder =)

2008-02-29 @ 14:30:54

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0