HAHAHA

Det är inte kul nå mer
Det är inte kul att du får mig att gråta fortfarande
Det är inte kul att jag bryr mig, för att jag har ingen ork kvar
alls
Det blivit för mkt, när kommer det att sluta
Det har tagit sin tid nu
Det har visat sig vara en illusion, en rosa, galen dröm jag ville ha
så gärna ha
Det är inte bra för mina tårar att falla för dina händer och hud
Det kan inte längre vara sant
Det är omöjligt och bara gå vidare, men det är så fel o stå stilla här

Det är inte kul att snurra kvar i dessa tankar
o sakna
så galet sakna
sakna vad toker?
Jag vet inte ens
Men det som var
Det är inte kul att du tar upp den biten i mig, och jag är rädd
Jag är rädd mest av allt att när du försvinner ifrån mig, kommer du göra det med halva mig
Halva min vilja min längtan min
kärlek
Det gör ont
, att tänka på dina vackra dagar i mina årstider, vi fick uppleva alla de ihop
på ngt sätt
allt vi har haft var vackert, kanske sorligt
min illusion var sann för mig
Älskling jag väntar, ett tag till, innan min själ säger adjö
Du vet, det är svårt


image146

Kommentarer
Postat av: majss

jaa ibland så är man bra duktig... var iväg idag igen & träna lite :D
ja men det låter väl bra med utgång då... har du köpt nå outfit? ;)
kraam!

2008-01-23 @ 17:54:40
URL: http://majsss.tjejsajten.se
Postat av: bebeh

gums. han är BAJS. inte tänka på han. han bajsar ner din tillvaro, din hjärna.

du är värd så mycket bättre än han. han är en prutt av alla underbara som finns i världen.
koncentrera dig på att tänka på allt underbart istället för alla människor som e dumma.
din hjärna förtjänar å tänka fint :)

Krams

2008-01-23 @ 18:24:03
URL: http://bebeh.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0