Here we go

Here we go again

Vfr alltid blogga så sent, undrar man? Kanske för att man har Insomnia...Mystisk sjukdom, inte för att jag har sjukdomen. Men likartade problem i vilket fall. Jag kanske har sjukdomen, who knows, who cares?
Men här är jag åter kl halv 1, skriver ner lite tankar och känslor..Hmm, upplevelser. (förnimmelser)
Oh JA, ni  har gissat rätt! Filosofin har åter börjat, varpå jag redan på en gng börjar bli dryg. Ah, gamla goda Katja..
;)
psykfall


*

Vill kommentera denna fina bild på Bella och moi, som jag hittade på Sannas face.
JAG MINNS EJ DENNA KORT!
Helt sjukt, jag är oftast galningen som springer med någons kamera och tar ett otal bilder på alla inkl. mig sj. Men just denna minns jag ej..Det finns självklart helt naturlig, om än dock inte så god, förklaring till detta. Jag vet den förklaringen och det får mig att må lite illa just nu.
Detta var i somras, det vet jag. Då hände massor.
Men så långt har vi inte kommit i min livshistoria ännu.
Det kommer dock..



..pure..


                              image144

Kommentarer
Postat av: majss

drygt med insomnia... ja har oxå lite av den varianten... fast inte på eftermiddagarna.
då kan jag sova MYCKET :D
hur mår du annars tjejen?
KRAM!!

2008-01-22 @ 21:53:26
URL: http://majsss.tjejsajten.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0